Najczęściej zadawane pytania
Oferujemy różne metody płatności, w tym przelewy online, płatność kartą, a również za pobraniem.
Pełna lista dostępna jest w pod tym linkiem.
Tak, po wysyłce przesyłamy link do śledzenia paczki.
Zalogowani użytkownicy mają możliwość sprawdzenia własnych zamówień na swoim profilu na naszej stronie.
W przypadku zamówień indywidualnych lub nietypowych termin realizacji — informujemy mailowo lub telefonicznie.
Tak, oferujemy możliwość odebrania paczki osobiście z naszego sklepu.
Sprawdź dostępność tej opcji podczas składania zamówienia lub skontaktuj się z nami.
W razie uszkodzenia podczas transportu prosimy o kontakt.
Wszystkie zgłoszenia rozpatrujemy indywidualnie i staramy się znaleźć najszybsze rozwiązanie.
Tak! Masz 14 dni na zwrot bez podania przyczyny.
Wystarczy, że produkt będzie w stanie nienaruszonym, a my szybko zajmiemy się resztą.